понеділок, 23 вересня 2019 р.


STEM – освіта – пріоритетний напрямок  сучасного освітнього процесу.

Світ, у якому ми живемо, стає все складнішим і динамічнішим, тому інтеграція в сучасне суспільство і знаходження свого місця в житті вимагають від кожної людини деталі більше зусиль і компетенцій.
Сучасний світ пред`являє високі вимоги до діяльності людини, конкурентноспроможною може бути по-справжньому компетентна особистість. Життєві компетентності включають виховання відповідальної особистості, здатної до саморозвитку, самостійно, незалежно будувати свою долю, стосунки зі світом, реалізувати життєве призначення через  особистий вибір.
Формування особистості і її становлення відбуваються у процесі навчання, коли дотримуються певних умов: створення позитивного настрою для навчання; відчуття рівного серед рівних; забезпечення позитивної атмосфери в колективі для досягнення спільних цілей; усвідомлення особистістю цінності колективно зроблених умовисновків; можливість вільно висловити свою думку і вислухати свого товариша; а учитель є другом, порадником, старшим товаришем.
Умовою й результатом інноваційного типу навчання є сформованість в учнів бажання і здатності самостійно вчитися, шукати в різних джерелах інформацію та застосовувати нові знання, виробляти вміння діяти, прагнути творчості та саморозвитку. «Справжня революція в навчанні полягає не лише в змісті шкільної системи. Вона полягає в навчанні того, як учитися, як думати, у вивченні нових методів, які ви можете використати для розв`язання будь-якої задачі, що виникає перед вами в будь-якому віці».
Робота над навчальним проектом – практика особистісно орієнтованого навчання в процесі конкретної праці учня, на основі його вільного вибору з урахуванням його інтересів. Навчальне проектування орієнтоване перш за все на самостійну  діяльність учнів – індивідуальну, парну або групову, яку учні виконують протягом визначеного відрізку часу. Технологія проектування передбачає розв`язування учнем або групою учнів якої-небудь проблеми, яка передбачає, з одного боку, використання різноманітних методів, засобів навчання, а з другого – інтегрування знань, умінь, навичок. Через проекти з навчального предмета «Природознавство» будуть реалізовані наскрізні лінії компетентностей «Екологічна безпека та сталий розвиток», «Громадянська відповідальність», «Здоров`я та безпека», «Підприємливість та фінансова грамотність».

Немає коментарів:

Дописати коментар